A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 43 perc

Hogyan építs milliós vállalkozást az anti-trendekkel: térj vissza az offline világba

Miről szól az anti-trend? Kiderül, hogyan lehet sikeres, akár milliós vállalkozásokat építeni úgy, hogy a digitalizáció fő irányával szembemész, és a való világban teremtesz közösséget vagy terméket.

Az epizódban izgalmasan bontják ki, milyen lehetőségek rejlenek az úgynevezett „anti-trendekben”, vagyis abban, ha valaki szembemegy a jelenlegi digitális, mesterséges intelligencia-központú vállalkozási hullámmal. Felvetik, hogy a mesterséges intelligencia térnyerésével és a szinte mindenhol jelen lévő online tartalmakkal szemben ma komoly piaci rést jelenthet, ha valaki visszatér a valódi, offline, személyes találkozásokhoz.

Szó esik többek között arról, hogy egy olasz falu bérlésével és közvetlen üzenetváltásokon keresztül szerzett ügyfelekkel valósították meg az egyik eseményüket – mindezt anélkül, hogy jelentős közösségi média jelenlétre vagy hatalmas közönségre lett volna szükségük. Ezzel azt a kérdést járják körül, vajon tényleg a digitális tömegek elérése az egyetlen út a sikerhez?

A beszélgetés során kiemelten foglalkoznak azzal, hogyan változtak meg a közösségi média használati szokások, különösen a fiatalabb generáció számára, és hogyan vágynak egyre többen elmélyültebb, valós közösségi élményekre. Felmerül, hogy az offline események – például workshopok, táborok, tréningek – hogyan lehetnek egyszerre vonzóak és piacképesek egy olyan korban, amikor szinte mindent digitálisan lehet elérni.

Rámutatnak arra, hogy a fizikai termékek – mint például Alex Hermosi keményfedeles playbookjai – mennyire más értéket képviselnek az ügyfelek szemében a digitális tartalmakkal szemben. Megvitatják, miként lehet versenyelőnyre szert tenni azzal, ha valaki visszahozza a személyességet a vállalkozásába, mind az események, mind a tananyagok terén.