A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 12 perc

Hogyan csábít el a VA Select ügyfeleket a Tindertől a Google keresőn keresztül?

Egy innovatív társkereső szolgáltatás működését és üzleti stratégiáját ismerhetjük meg, amely a Google keresőből csábítja át ügyfeleit a népszerű társkereső appokról.

Az online társkeresés világában egyre nagyobb figyelmet kapnak azok a szolgáltatások, amelyek teljes mértékben leveszik az ismerkedés terhét az ügyfelek válláról. Egy rendhagyó vállalkozás, a VA Select háttere és működése kerül bemutatásra, ahol a felhasználók helyett egy teljes csapat végzi az összes swipelést, üzenetküldést, sőt még a flörtölést is.

Kiderül, hogyan vált az alapító, Scott Valz tapasztalatainak sorozatából egy virágzó vállalkozás ötlete, és milyen problémák vezettek a szolgáltatás elindításához. A videó betekintést enged abba, hogyan optimalizálták a cég folyamatait, hogy ügyfeleiknek kizárólag a randin való megjelenés maradjon hátra.

A marketing mellett hangsúlyos szerepet kap az, ahogyan a vállalkozás szinte teljes egészében a Google organikus keresési forgalmára alapozza sikerét. Felmerül a kérdés: milyen kockázatokkal jár, ha egy online vállalkozás csak egy csatornán keresztül szerzi ügyfeleit, és milyen lehetőségek rejlenek a keresőoptimalizálásban, valamint a Reddithez hasonló új platformokban?

Végül a tartalom arról is gondolkodásra késztet, hogy meddig terjedhet egy „láthatatlan” ismerkedési szolgáltatás etikai és érzelmi felelőssége – és hogy ügyfeleik vajon mennyire nyíltak ezzel kapcsolatban a partnereik felé.