A videó a Rolex órák jelenlegi helyzetét és népszerűségét vizsgálja a használt, úgynevezett „grey market” piacon. Különös hangsúlyt kap, hogy a nemesfémek, főként az arany árának növekedése hogyan hat a Rolex modellek árazására és elérhetőségére ezeken a csatornákon.
Felmerül a kérdés, vajon a Rolex órák napjainkra annyira elterjedtek-e, hogy elveszítették korábbi exkluzivitásukat és „wow faktorukat”? Többek között azt is boncolgatják, mennyire befolyásolja a márka presztízsét, hogy szélesebb rétegek számára is elérhetővé vált.
Az adás során szóba kerülnek a leggyakrabban keresett, illetve éppen alulértékelt modellváltozatok – például a sárga- vagy fehérarany Day-Date, a Submariner „Bluesy” valamint a ritkább titán modellek. A különböző vásárlói szokásokat is elemzik, és felvetik, hogy mely modellek jelenthetnek hosszabb távon értékálló befektetést.
Az epizód egy részében a jövőbeli trendek és várható újdonságok is szóba kerülnek, beleértve a garanciaátírás kérdéseit, a piac likviditását, illetve azt, hogy milyen újdonságokat hozhatnak a következő évek a Rolex kínálatában. Végül a tökéletes óra-kollekció összeállításának dilemmáit is áttekintik, miközben személyes tapasztalatokon keresztül mutatják be, hogyan változtak a gyűjtői és vásárlói szokások.










