Egy fiatal előadó személyes élményén keresztül mutatja be, miként formálhatja érdeklődésünket és pályaválasztásunkat egy egyszerű játék. Gyermekkori vágyai az archeológia és a dinoszauruszok világa felé vezették, azonban szenvedélye hamarosan a kreatív építőjátékokhoz, különösen a Lego-szettekhez fordult.
A hosszas spórolást, kitartást és várakozást igénylő első saját, témához kapcsolódó Lego-készlet megszerzésének történetén keresztül a lelkesedés és az elköteleződés ereje kerül előtérbe. Az építési folyamat messze túlmutat a szórakozáson; egyfajta elmélyült, időt feledtető alkotófolyamatként jelenik meg.
Az új iskolai környezetben egy kreatív, problémamegoldó tanórán keresztül szembesül a lakhatási kihívásokkal egy távoli városban, Hongkongban. Az ötletelés, empátián alapuló tervezés, valamint a digitális modellezés eszköztára (pl. Tinkercad) új nézőpontot kínál számára az építészet és a design világán belül.
Az előadás során felmerülnek olyan kérdések, mint: miként válhat egy hobbi foglalkozás életpálya-álommá, és hogyan képes az alkotás élménye a közösségi problémák kreatív megközelítésére ösztönözni a fiatalokat?