Napjainkban egyre nehezebb követni egy nagy közösség minden kérdését és igényét, különösen, ha az több mint 10 000 főből áll. Az online közösségek menedzselésében új korszakot jelent az AI ügynökök bevezetése, amelyek folyamatosan támogatják a tagokat, függetlenül attól, hogy az adminisztrátor éppen aktív vagy sem.
A videóban bemutatott rendszer lehetővé teszi személyre szabott AI ügynökök létrehozását: avatart, bemutatkozó üzenetet és viselkedést is meghatározhatunk, valamint dönthetünk arról, hogy a közösség mely csoportjaihoz jusson el az ügynök. Kiemelten fontos, hogy az AI ügynök tudásbázisa testre szabható, beleértve a tagok által megosztott információkat, korábbi posztokat, sőt, akár videóátiratokat is betölthetünk, hogy a válaszok tényleg relevánsak és naprakészek legyenek.
Felmerülnek olyan kérdések, mint: mennyire lehet megbízni egy ilyen AI ügynökben? Mik az optimális beállítások egy ilyen rendszerben: milyen feladatokat bízzunk rá teljesen, és mikor szükséges emberi beavatkozás? Hogyan lehet az AI ügynököt folyamatosan fejleszteni, és milyen új lehetőségeket nyit a közösség számára, ha bármikor intelligens, automatikus választ kapnak a felmerülő kérdésekre?
A bemutató rámutat arra is, hogyan kombinálhatók különböző tudásforrások – például YouTube videóátiratok, blogposztok, vagy közösségi diskurzusok – az AI ügynökök számára, valamint felvillantja, hogy mindez hogyan segítheti a gyorsabb információcserét, támogatást és inspirációt a közösségi tagok között, miközben az adminisztrátor szerepe átalakulhat a jövőben.