Az interjú során a vendégek betekintést engednek abba, hogyan változtatta meg az AI a fogyasztói startupok világát, és milyen új lehetőségek nyílnak meg olyan területeken, amelyeket korábban lehetetlennek vagy „befejezettnek” tartottak.
A beszélgetés kiemeli, hogy a sikeres startup létrehozása nem csupán tehetséges csapaton és jó időzítésen múlik, hanem a kultúra pillanatnyi igényeinek felismerésén is. Felmerül a kérdés, miért döntenek egyes befektetők a fogyasztói cégek mellett, és miért lehet mindez különösen kockázatos, ugyanakkor izgalmas az AI térhódításával.
Érdekes témaként merül fel a zenealkotás és a tartalomgyártás demokratizálása, valamint az is, hogyan lehet új üzleti modelleket találni az AI-ra alapozva. Szó esik a disztribúció hagyományos útjainak átalakulásáról, és arról is, milyen szerephez jutnak a tartalomkészítők és influenszerek a növekedésben.
A beszélgetők azt is megvitatják, hogy az AI hogyan változtathatja meg a közösségi média jövőjét, tartalomfogyasztási és -készítési szokásainkat, felvetve a kérdést: mi lesz az emberi kreativitás szerepe az egyre automatizáltabb környezetben?










