Az elemzés betekintést ad a Hitman: World of Assassination Signature Edition Nintendo Switch 2-es kiadásába, kiemelve, mennyire nagyszerű és komplex élményt kínál a trilógia teljes tartalmával együtt. Bemutatja, hogyan alakította át az IO Interactive a Hitman-szériát, újragondolva mind a játékmenetet, mind a látványvilágot, egységesítve az irányítást és az audiovizuális megjelenést mindhárom részben.
Részletesen kitér a trilógia egyes epizódjaira, kiemelve a különböző helyszínek (mint Párizs, Miami, Mumbai vagy egy argentiniai szőlőbirtok) kreatív, szinte végtelenül újrajátszható pályaterveit, valamint a szerepjátékos szabadságot és a humoros, szatirikus elemeket. Felmerül a kérdés, hogyan sikerült az online elemeket és élő szolgáltatásokat hatékonyan integrálni a kampányba, és hogyan hozhatják ki a legtöbbet ebből a szabad, sandbox stílusú játékmenetből a játékosok.
Érdekes témát jelent az is, hogy az új platformon most már felhőalapú játék nélkül, natívan játszható a trilógia, viszont feltűnnek teljesítménnyel kapcsolatos aggályok, például elvárt képfrissítés, felbontás és stabilitási problémák, főleg dokkolt módban vagy bizonyos pályákon. Feszítő kérdéseket vet fel az online és offline mentések elkülönítése is, ami befolyásolja a hordozható élményt.