Ebben a videóban bepillantást nyerhetünk egy válságkezelési és reputációmenedzsment-szakértő munkájába, aki hírességek, vezető vállalkozók és más közszereplők oldalán dolgozik, amikor azok botrány vagy nyilvános támadások kereszttüzébe kerülnek. Részletesen elmagyarázza, hogyan indítanak akciót közvetlenül egy krízis kirobbanását követően, miként próbálják feltárni az ügy hátterét, és kiemelni azokat a tényeket, amelyek segítenek a helyzet kezelésében.
Konkrét példákat is bemutat, többek közt a Jay Leno–Conan O’Brien show körüli közfelháborodást vagy CEO-k személyes botrányait, illetve azt, hogy milyen stratégiákkal lehet ezeket a hírfolyamokat elcsendesíteni, sőt, akár a reputáción is javítani. Szó esik a közösségi média és a digitális jelenlét tudatos alakításának fontosságáról is.
Megvilágítja, hogy a mai világban milyen komoly problémákat jelentenek a MeToo-jellegű vádak, az online bullying, valamint a digitális zsarolások és csalások. A szakértő gyakorlati tanácsokat is ad, hogyan védekezhetünk ezek ellen, legyen szó hétköznapi emberekről vagy hírességekről, kitérve például a jelszókezelők, kétlépcsős azonosítás és a biztonságos eszközhasználat szerepére is.
Fontos kérdéseket vet fel a deepfake, az online identitás fiktivitása és az egyre gyakoribb összeesküvés-elméletek kapcsán is, hangsúlyozva, hogy a legfőbb védekezés a tudatosság, a proaktivitás és a digitális önvédelem.










