Hideo Kojima legújabb játékának, az OD Knock-nak bemutató előzetese körül izgalmas rejtélyek és érdekes kérdések keringenek. Az ismertetőben szó esik arról, hogyan sikerült a fejlesztőknek ismét feszültséget kelteniük egy horrorjátékkal, miközben erősen építenek az interaktivitásra és az egyedi atmoszférára.
Feltűnnek különös rituálék, ismeretlen erők, babák, gyertyák és baljós kopogások, amelyek mind-mind fokozzák a feszültséget és sejtelmességet. A szereplők saját félelmeikkel néznek szembe, miközben furcsa, néhol hátborzongató események zajlanak körülöttük.
Az alkotók olyan témákat járnak körül, mint a babonák, a babákhoz kapcsolódó félelmek, az ismeretlentől való rettegés, valamint hogy mennyire merjük közel engedni magunkhoz a horror műfaját. A rajongók kíváncsian várják, vajon milyen újfajta interaktivitással és félelemkeltéssel készülnek Kojimáék.
Arra is kitérnek, hogy a játék fejlesztése során mennyiben sikerült megőrizni az elődök titokzatosságát, illetve mit jelenthet egy új típusú, epizodikus horrorjáték a műfaj számára.