A Red Wine Audio 2005-ös indulása óta az egyedi hangzásvilág és formai megoldások keresése jellemzi a céget. A kezdeti évek fejlesztéseiben a vákuumcsöves előerősítők és a szilárdtest végfokok ötvözésével mindenki számára izgalmas, hibrid megoldásokat alkottak.
2015-ben jelentős fordulat következett: új névvel, Vinnie Rossi-ként folytatták munkájukat. Ekkor mutatták be az első Lio modellt, mely moduláris felépítésével lehetővé tette a felhasználók számára, hogy saját igényeikhez igazítsák az eszközt, ezzel is kiemelkedve a piaci mezőnyből.
További fejlesztések vezettek el a Brahma szériához, ahol a hangzás, az ipari design, a szerkezeti minőség és a felhasználói élmény is új szintet ért el. Az alkatrészek és különféle gyártási folyamatok kombinálása (például a brit fémmegmunkálás és helyi szerelés) is nagy hangsúlyt kapott.
Különös figyelmet fordítanak a hangzás finomságaira: a Western Electric 300B triódák használata a vonalszinten egészen szokatlan, ám lényeges eleme a kívánt részletgazdagság, térmélység és természetesség elérésének. Az új műszaki kihívások és megoldások keresése vezeti a fejlesztőcsapatot.
Az egész folyamat áthatja az a hit, hogy a zenehallgatás élményét a hangminőségen túl az eszköz kezelése, megjelenése és minden apró részlete befolyásolja. A fejlesztés során a visszajelzések, valamint az ügyfélélmény a középpontban állnak, és ezek alapján alakul a Vinnie Rossi márka jövőképe.










