A beszélgetés középpontjában az a kérdés áll, hogy melyik filmes, sorozatbeli vagy videojátékbeli technológiát szeretnék leginkább használni a résztvevők a való életben. A műsorvezetők egy játékos draft során egymás után választanak ikonikus kütyüket és eszközöket a popkultúra legismertebb világából, például időutazó gépeket, forradalmi háztartási robotokat, futurisztikus közlekedési eszközöket, vagy éppen mágikus zsebeket és zsebtárgyakat.
Az eszmecsere során izgalmas kérdések merülnek fel: vajon mennyire lenne etikus vagy hasznos, ha egyes, eredetileg csak a fikcióban létező technológiák beszivárognának a mindennapjainkba? Lehet-e társadalmi hatása egy univerzális fordítókészüléknek, egy gondolatolvasó szemüvegnek, vagy éppen egy régimódi, mégis szinte minden problémát megoldó multifunkciós szerkentyűnek?
A résztvevők személyes indíttatásból, gyakorlati szempontok vagy éppen nosztalgikus élmények alapján választanak. Szó esik arról is, vajon melyik technológia oldaná meg az egyéni frusztrációkat, akár a modern élet stresszét, akár a társas helyzetekben előforduló szorongást. A műsorban rámutatnak arra is, hogy sok kívánt innováció már részben valósággá vált, mások azonban talán örökre csak álmainkban maradnak.