Az eheti videójáték-hírekben több forró témát járnak körül: szó esik a Destiny 2 legutóbbi kiegészítőjének váratlanul negatív fogadtatásáról és a közösséget felkavaró csalási botrányról, amely a raidversenyt sújtotta. Felmerülnek kérdések arról, hogyan hat egy ilyen esemény a játékosbázisra és az egész fejlesztőcsapat jövőjére.
Részletesen bemutatják a Warner Bros. új, készülő szuperhős live service-játék tervét is, azon töprengve, vajon képesek-e tanulni a Suicide Squad bukásából. Felszínesen tárgyalják, hogy a nagy kiadók mennyiben ragaszkodnak a már bejáratott franchise-okra épülő, folyamatos szolgáltatáson alapuló üzleti modellekhez, illetve hogy mennyire kockáztatnak az ismétlődő, költséges kudarcokkal.
Az EA pénzügyi helyzetét érintve megtudhatjuk, miért marad el egyelőre a 80 dolláros játékok bevezetése, miközben a kiadó sportjátékai és más franchise-ok stabil nyereséget hoznak. A videó röviden elemzi az árazási stratégiákat, és felteszi a kérdést, meddig húzható még az árnövelés elodázása.
Kiemelik a Sony kontra Tencent jogi csatát, ahol a Horizon Zero Dawn hasonmásának vádjai vetik fel az IP-védelem, jogi eljárások és játékfejlesztés kapcsolatát. Felvetődnek az ipar jövőjére vonatkozó kérdések az egyre gyakoribb jogi lépések, cenzúra és kiadói érdekek tükrében.
Végül összefoglalót kapunk a legújabb megjelenésekről, eladási trendekről, és röviden kitérnek hétköznapibb, de mégis lényeges témákra is, mint például az Xbox szigorúbb életkori ellenőrzéséről, szórakoztató retro visszatérésekről vagy a játék kategóriák közötti átfedésekről.