A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 33 perc

Helyi vállalkozások marketingje és a karrierutak dilemmái GaryVee-vel

A Tea with GaryVee friss adásában szó esik a helyi vállalkozások online marketingstratégiáiról, az organikus tartalomkészítés erejéről, karrierdilemmákról és a személyes márkaépítés kihívásairól is.

Az epizód számos, a vállalkozói élethez kapcsolódó kérdést és témát emel ki, különös figyelmet fordítva a helyi kisvállalkozások online marketingstratégiáira. Elhangzik, hogy minden helyi vállalkozás számára hatékony lehet hetente 100 dollárt reklámra fordítani, és a megfelelő közönség célzásával növelni az organikus tartalmak elérését. A tanácsok között kiemelt hangsúlyt kap az organikus posztolás fontossága, a tartalomkészítők és kezdő vállalkozók önbizalmának növelése, valamint a kudarctól való félelem leküzdése.

Foglalkozik a karrierutak változékonyságával is, amikor egy néző dilemmáját hallhatjuk arról, hogy megéri-e otthagyni egy régóta tartó munkahelyet bizonytalanabb, de vonzóbb lehetőségekért. Téma lesz a vállalkozás bővítése, a személyes márka és a közösségi média szerepe, valamint az önálló tartalomkészítés gyakorlati kihívásai is. Ezzel párhuzamosan előkerül az alkotói gazdaság fejlődése és az élő közvetítéses értékesítés új piaci lehetősége.

Szó esik a szakmai és magánéleti egyensúly megtalálásáról, a szülői felelősségről, illetve a munka és a család közötti konfliktusokról. A beszélgetés kitér arra is, miként lehet az önkifejezést és önmarketinget a művészeti területeken kamatoztatni. Több kérdés feszegeti, hogy mikor érdemes váltani a biztosból a bizonytalan, de vágyott karrier irányába, illetve hogyan lehet felismerni, hogy valóban vállalkozónak vagyunk-e teremtve.