Az új BMW M2 középpontjában egy frissített motor és technikai újítások állnak, amelyeknek köszönhetően az autó gyorsabb és erősebb lett. Az S58-as, soros hathengeres turbómotor, amely a nagyobb M3-asból és M4-esből is ismert, most már 480 lóerőt biztosít, és mind automata, mind kézi váltóval elérhető, bár a két verzió némileg eltér nyomatékban és extrákban is.
A külső dizájn csak minimális módosításokon esett át, így kívülről leginkább az új felniszettek, a sötétített ablakkeretek és a LED-es nappali menetfények árulkodnak a frissítésről. Belül új kárpitozások, egy megvastagított, lapos aljú sportkormány és opcionális karbonvázas kagylóülések találhatók, amelyek használata több szempontból is kényelmes, de a sportos funkciók miatt okozhatnak némi kompromisszumot is.
Érdekes kérdés, hogy az M2 képes-e megkülönböztetni magát az M3-tól és az M4-től, mivel számos alkatrész és technikai megoldás közös bennük. Milyen érzés egy ilyen kompakt, hátsókerék-hajtású sportautót vezetni, és mennyire jelent előnyt a rövidebb tengelytáv vagy az agilisabb vezethetőség a nagyobb testvérekkel szemben? A mindennapi használhatóság, a csomagtartó mérete és a hátsó ülések hozzáférhetősége is felmerül, valamint az is, hogyan teljesít a konkurensekkel — például az Audi RS3-mal, a Mercedes AMG A45S-sel vagy akár a Porsche Caymannal — szemben.
A videóban rámutatnak, hogy az árazás, az opciós felszereltség és az új, különböző csomagok milyen dilemmát jelentenek a potenciális vásárlók számára. Vajon melyik váltóval érdemes a modellt választani? Milyen kompromisszumokat kell megkötni mindennapos használat során, és mely részletekben újult meg leginkább az M2?