Az elektromos rollerek világában egy igazi szörnyeteg érkezett: a Gspace Mars GTR. A bemutató során részletesen szétszedik a robogót, hogy minden apró részletre fény derüljön: a TFT LCD kijelző, az öt különböző sebességfokozat, az NFC kártyás védelem, a fényes irányjelzők, valamint az állítható első és hátsó felfüggesztés is fókuszba kerül.
Külön kiemelik a hatalmas, 72 V-os, 45 Ah-s akkumulátort, a 2000 wattos motorokat és a hibrid terepgumikat, amelyek utcán és könnyebb terepen is jól teljesítenek. Szóba kerülnek a biztonsági megoldások, például a kétféle indítási lehetőség (NFC és jelszó), valamint a vízállósági minősítés is. Praktikus részleteket is bemutatnak, mint a hátsó lábtartó csúszásgátlóval és a könnyen hozzáférhető szerelhető akkupakk.
A sebességteszteken elképesztő értékeket mérnek: a kijelző szerint akár 70 mérföld/órával (112 km/h) is képes menni a roller. A magas sebességhez megfelelő stabilitás és fékrendszer is társul, bár kritizálják, hogy ezek nem motorkerékpár-minőségűek. Az off-road viselkedése néhány kompromisszumot kíván, és a kezelési kényelmet, valamint az összeszerelési élményt is elemzik – néhol találnak fejleszthető pontokat.
Összességében azokat a kérdéseket járják körül, kinek szólhat igazán ez a rollertípus, milyen kompromisszumokat igényel a használata, és hol található a helye a piacon a teljesítmény- és árszegmensben. A bemutató kiemeli, hogy a gyorsaság, az extra nagy hatótáv és az elérhető ár mind olyan jellemzők, amelyek megoszthatják az érdeklődő vásárlókat.










