A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 6 perc

Grafikai módok harca: Ghost of Yote teszt a PS5 Pro-n

Két eltérő grafikai mód teljesítményét és látványvilágát hasonlítják össze a Ghost of Yote játékban, kiemelve a ray tracing apró, de látványos változásait.

A Ghost of Yote játék legújabb bemutatójában két különböző grafikai mód kerül szembeállításra a PlayStation 5 Pro konzolon: a teljesítmény-mód és a ray tracinggel ellátott pro mód.

Az elemzés során az aprólékosan kidolgozott részletek és effektek kerülnek fókuszba, különösen arra koncentrálva, mennyire érzékelhetőek a különbségek az eltérő technológiák között. A felvételek kiemelik, hogy a ray tracing hatásai főként az apró részletek megjelenítésében, valamint bizonyos jelenetekben válnak feltűnővé, míg máskor szinte észrevétlenek maradnak.

Felmerül a kérdés, hogy melyik mód nyújt jobb élményt a játékosoknak: a magasabb felbontással, vagy a fejlett fénykezeléssel járó lehetőség? A bemutató során olyan döntési helyzetekbe is bepillanthatunk, amelyeket minden játékosnak meg kell hoznia a Ghost of Yote indulásakor.

A történetből kiderül néhány személyes elem is, például családi emlékek vagy a főszereplő belső vívódásai, és titokzatos kérdések is felvetődnek a Yotay 6 tagjainak hollétéről.