A videóban Vince egy Amazonról származó, visszaküldött termékeket tartalmazó raklap tételeit vizsgálja, és igyekszik javítani őket. Az első részben egy gőztisztítóval foglalkozik, amely látszólag újszerű, mégis komoly szivárgás és alkatrészproblémák miatt került vissza. Kiderül, hogy a hiba forrása nem feltétlenül a gyártási minőség, hanem valószínűleg felhasználói hiba vagy helytelen összeszerelés lehet. Rámutat arra is, hogy milyen drágán értékesítik ezeket az egyszerűnek tűnő háztartási eszközöket, és elgondolkodik azon, hogy mennyit érhetnek a javítás után.
Ezután egy napelemes Buddha-szobor következik, amely világítási hibát mutat, illetve a szobor részei is elváltak. Vince szétszedi a szobrot, megkeresi az okokat: szóba kerül a kapcsoló meghibásodása, a tölthető akkumulátor lemerülése, illetve a napelemes panel helyzete is. Technikai részleteket mutat a belső áramkörről, lehetséges tervezési hibákat emel ki, és felteszi a kérdést, hogyan lehetett volna jobban kivitelezni a terméket, hogy az valóban minden körülmények között működjön.
Mindkét esetben felmerülnek általánosabb kérdések a visszaküldött termékek értékéről, a tényleges vásárlói igényekről, a hibák okairól – gyártói vagy felhasználói problémák –, valamint a javíthatóságról. A nézők betekintést nyerhetnek abba is, milyen kompromisszumok születnek a dizájn és a funkcionalitás között egyszerűnek tűnő háztartási cikkek esetében.










