A
A

UMA hamarosan bemutatkozik

  • Angol
  • Magyar
  • 6 perc

Google Stitch és a UI design forradalma: Mit tud az új eszköz?

Lehetséges, hogy a Google Stitch forradalmasítja a UI dizájnt? A videóban valós példákon keresztül ismerhetjük meg az új eszköz működését, előnyeit és jelenlegi korlátait.

Kipróbálásra kerül a nemrég bemutatott Google Stitch, amely új eszközt kínál a felhasználói felületek (UI) generálására. A videó az eszköz képességeit, működését és lehetséges korlátait vizsgálja, különös tekintettel arra, hogy milyen könnyedén hozható létre egy teljes marketing landing oldal mesterséges intelligencia segítségével.

Először egy AI-t oktató szoftvert értékesítő cég landing oldalát generáltatja a Stitch-csel, ahol a dizájnhoz sötét témát, bento gridet és egy robot-karaktert ad meg vizuális elemként. Az elkészült oldal részleteit elemezve szó esik a képgenerálás minőségéről, a dizájn egyszerűségéről és arról, hogy mennyire igényel még egy szakértői kéz beavatkozást a végeredmény javítása érdekében.

Ezután további példákon keresztül azt mutatja meg, hogy a Google Stitch miként bánik a mobilos dashboard generálásával, illetve mennyire rugalmas az elkészült projektek stílusbeli vagy felépítésbeli utólagos módosításában. Az erősségek és hiányosságok mellett felmerül, mennyire automatizálható a UI tervezés, és milyen színvonalat biztosít jelenleg a mesterséges intelligencia az ilyen feladatokban.

Végül összeveti azt is, hogy a generált termékeket mennyire lehet könnyen exportálni és tovább szerkeszteni népszerű platformokon — például Figma vagy HTML/Tailwind-alapú szerkesztőkben —, illetve hol akadnak még komoly kihívások a vizuális csoportosításnál vagy a reszponzívitásnál. Olyan kérdéseket vet fel, hogy mennyire fenyegeti az AI a kezdő vagy haladó UI designerek munkáját, és milyen szakmai rutint igényel a minőségi végeredmény elérése.