Az előadó egy innovatív produktivitási rendszert mutat be, amelyet közel 6 700 Google-alkalmazottnak oktatott a vállalaton belül, és amely a legismertebb hatékonyságnövelő keretrendszerek (például Getting Things Done, Make Time, Building a Second Brain) elemeit ötvözi valós vállalati környezetben.
Megismerjük, hogyan kategorizálható a munkahelyi információáramlás négy fő típusba: feladatok, ötletek, jegyzetek és digitális fájlok. A bemutatott rendszer segít abban, hogy egyik információ se vesszen el, miközben platformfüggetlenül használható: Notion, To-Doist, Apple Notes és Microsoft termékekkel egyaránt működik.
Egy hétköznapi, munkahelyi példán keresztül részletesen bemutatja a négy lépésből álló alapfolyamatot: rögzítés, rendszerezés, felülvizsgálat és megvalósítás. Tippeket ad arra, hogyan építhetjük be ezt a rutint a mindennapjainkba, és milyen előnyei vannak annak, ha a mentális energiát egy szisztematikus munkafolyamatba irányítjuk.
Felmerülnek kérdések azzal kapcsolatban is, vajon valóban érdemes-e ennyi energiát fordítani egy új rendszer elsajátítására, illetve hogy mennyire számítanak a választott szoftverek vagy appok. A videó végigvezet azon, melyek azok az alapelvek, amelyek minden helyzetben működnek, és hogyan könnyíthetik meg a munkahelyi és magánéleti szervezést.