Az aktuális videó számos, keresőoptimalizálással (SEO) kapcsolatos friss és izgalmas témát dolgoz fel. Elsőként megvizsgálja azokat a jogi fejleményeket, amelyek értelmében a Google-nak adatokat kell megosztania versenytársaival. Az exkluzív szerződések és a keresési index adatok elérhetősége mellett az is felvetődik, hogy milyen hosszú jogi procedúrát vetít előre egy ilyen döntés, és milyen hatása lesz a keresőpiacra.
Részletesen szó esik a keresőoptimalizálás változó szerepéről az új platformok megjelenésével. Szakértők, köztük Google-alkalmazottak, elemzik, hogy a hagyományos SEO praktikák hogyan illeszkednek a mesterséges intelligenciával működő keresési rendszerekhez, amelyek sajátos működési elveket követnek. Itt olyan fontos kérdések kerülnek előtérbe, hogy elég-e a meglévő módszereket alkalmazni, vagy szükséges új eszközökhöz nyúlni.
Vita alakul ki arról is, hogy a nagy nyelvi modellek (LLM-ek) által generált forgalom valójában jobban konvertál-e, mint a hagyományos organikus keresés. Egy friss kutatás módszertanát és eredményeit részletezik, valamint, hogy a forgalmi átlagnövekedést mennyire lehet általánosítani.
Külön kiemelik a márkaépítés jelentőségét az AI és a zero-click keresések korszakában. Egy interjú során az is előkerül, miként tudja a strukturált adatok, ismeretgráf-optimalizálás és új, érzelemalapú elemzési technikák révén erősíteni weboldalunk márkaidentitását még akkor is, ha a látogatottság csökken. Szóba kerül a diverzifikáció fontossága, illetve hogy olyan platformok, mint a TikTok vagy a YouTube, egyre fontosabb szerepet játszanak a felhasználói figyelemért folytatott küzdelemben.