Elérkeztünk a Giggleland alternatív valóságjáték (ARG) történetének későbbi epizódjához, amely egyre sötétebb fordulatokat vesz. A kutatás középpontjában a KMW nevű rejtélyes közösség vagy szekta áll, amelyet egy Terry nevű férfi vezet. Itt a múlt árnyaival, gyermekáldozatokkal és az azokat övező legendákkal, valamint a főhős, Sarah szerepével foglalkozik a videó.
Tovább bonyolítja az eseményeket egy különös videójáték-fejlesztői verzió, amelyhez problémásan, de végül hozzájut a narrátor. Ezen keresztül titkos kódok, weboldalak és jelszavak vezetnek egyre mélyebbre az összeesküvés sűrűjébe, miközben az azték rituálékhoz köthető utalások és a játékok új, hátborzongató befejezései sorra felfedik a KMW valódi szándékait a gyerekekkel.
A szereplők, mint Sarah, édesanyja Debbie, és Sarah apja Simon, illetve Terry vezető alakja révén betekintést nyerhetünk egy összetett, generációkon átívelő történetbe, ahol mindenki múltja összefonódik. A karakterek személyes naplókból, titkos üzenetekből, valamint rejtett dokumentumokból tárulnak fel, amelyek különös családi titkokra és veszélyes mítoszokra utalnak.
Felmerülnek kérdések a gyermekáldozatok céljáról, Sarah kiválasztott szerepéről, illetve arról, hogy ki is valójában Elliot – a videojáték fő karaktere, akit mitológiai párhuzamok és sajátos, sötét rituálék öveznek. További rejtélyek forrása, hogy az események hogyan fonódnak össze a valóságban zajló televíziós műsorok, internetes oldalak, jelszavas archívumok és rejtett chatüzenetek rendszerén keresztül.
A történet sokrétegű rejtélyekkel, kultikus utalásokkal és az ARG zsáner tipikus fejtörőivel gazdagítja a nézőket, ugyanakkor egyre sötétebb, a valós és a digitális világ határán mozgó kérdéseket vet fel.