Az új Giggleland ARG második felvonása egészen különleges fejtörőkkel és zavarba ejtő történetelemekkel fogadja a nézőt. Kezdetben ártalmatlannak tűnő, gyerekeknek szánt játék és reklámkampány bontakozik ki egy bonyolult internetes rejtélyjáték formájában, amely egy elzárt közösség, a Kids Media Workshop (KMW) és annak aggasztó gyermeknevelési módszerei körül forog.
A középpontban Sarah áll, aki édesanyjától, Debbie-től elszakadva próbál nyomozni saját múltja és a KMW titkai után. Behatol a közösség pincéjébe, ahol régi naplók és kazetták segítenek összerakni a családi és pszichológiai háttértörténetet. Az ‘Elliot és Ella’ című, gyerekeknek szóló, ám sötét és nyugtalanító TV-műsor különös szerepet kap: egyre több szokatlan módszer és rituális utalás bukkan fel benne, amelyek egyesek szerint az ősi azték szokásokra vezethetőek vissza.
A résztvevők különféle kódokat, titkosított üzeneteket és mikroszintű QR-kódokat találhatnak, amelyek a weboldalon és az alternatív platformokon rejtve várnak megfejtésre. Minden nyom új kérdéseket vet fel, különösen a gyermekek áldozása, a családi elidegenítés, illetve a pszichoanalitikus elméletek (Erik Erikson, René Spitz) sötét oldalai kapcsán.
A játékon belül egy Elliot nevű cica kalandjai során a kedves gyerekszereplők helyett egyre furcsább, baljós entitásokkal találkozunk: különös tárgyakat kérnek, a háttérben pedig sötét rituálék, valószínű gyermekáldozatok és bőrbe bújások motívumai jelennek meg. Az ARG mindvégig játszik a valóság és a fikció határvonalával, és elmélyül a közösség manipulációs és agymosó technikáiban. A feszültség egyre nő, és minden apró részlet jelentőséggel telik meg a giggle.land rejtett világában.