Az áttekintés középpontjában a Ghostcat F4X áll, amely izgalmas átmenetet képez az elektromos motorkerékpárok és az elektromos kerékpárok között. Megjelenésével és felépítésével a nézőben azonnal felvetődik a kérdés: valójában melyik kategóriába sorolható ez a jármű?
A bemutató részletesen elemzi a dizájnt, kiemelve a teljes csavaros gázt, az XOD hidraulikus fékeket, a könnyen olvasható LCD kijelzőt, valamint a Maxxis Max Venture abroncsokat. A 60V 25Ah LG cellákkal szerelt akkumulátor és a 2200W-os Hangtech motor hatékonysága különösen érdekes, és egyúttal felveti: milyen kompromisszumokat kínál az erő és a törvényesség határán mozgó elektromos járművek világa?
A teszt során az emelkedőkön, kanyargós utakon és változatos terepeken is próbára teszik a bringát. Az is szóba kerül, hogy a jármű mennyire alkalmas két személy szállítására, illetve mennyire nyújt egyedi vezetési élményt a formája és teljesítménye révén. Külön említést kapnak a fékek, a futómű fejlettsége, de szó esik a vízállóság kérdéséről is, ami megfontolandó szempont lehet a leendő tulajdonosok számára.
Több helyen felmerül az a dilemma, hogy a Ghostcat F4X mennyire felel meg az e-bike kategóriának, hiszen a pedálok szinte csak a szabályozások miatt kerültek rá, valójában a hajtást teljesen az elektromos rendszerre bízza a jármű. Érdekes kérdéseket vet fel az is, hogy van-e igény arra, hogy az ilyen modelleknél valóban alkalmazható legyen a pedálos meghajtás, vagy elsősorban motorkerékpár-jellegű élményt keresnek a felhasználók?