Gyerekkori arcade játékok iránti nosztalgiával nyit a csatorna szerzője, majd rátér azokra a modern beat ’em up címekre, amelyek új lendületet adtak a műfajnak. Érdekes élményeit osztja meg olyan klasszikusokról, mint a Final Fight, és kiemeli a műfaj RPG vonásainak izgalmát, amelyeket régebben például a Dragon’s Crownban ismerhettek meg a játékosok.
Legfrissebb tapasztalatai közé tartozik a Ghost Vanguard demójának kipróbálása, amit rendkívül pozitív élményként él meg. Az animációs látvány, a gördülékeny kombók és a remekbeszabott boss harcok mind azt sejtetik, hogy a játék különleges helyet foglal majd el a műfajban. Személyes visszacsatoláson keresztül említi, hogyan fogadja a játékfejlesztő a közösség visszajelzéseit és kritikáit.
Felmerül néhány izgalmas kérdés is: Mi teszi ezt a játékot ennyire élvezetessé és lekötővé hosszú távon? Hogyan keverednek benne a különféle játékműfajok sajátosságai, például a roguelike elemek, a stílusos akció és az újrajátszási lehetőségek? Az is figyelemre méltó, miként választja ki vagy testreszabja a játékos az irányítást, így befolyásolva az élményt. Végül azt boncolgatja, hogyan képes egy kisméretű fejlesztőcsapat professzionálisan kivitelezett, tartalmilag gazdag játékot létrehozni, miközben meghallják a közösség szavát.










