A Ghost of Yote című játékot egy rendkívül szép, technikailag kifinomult, mégis kiábrándító folytatásként mutatja be a videó. Az alkotás az elődjéhez, a Ghost of Tsushima-hoz hasonló nyitott világ mechanikákat és játékélményt kínál, ám a történetvezetés, karakterábrázolás és innováció hiánya miatt nem tud jelentőset hozzátenni a zsánerhez.
Különösen kerül górcső alá a sztori középpontjában álló bosszútörténet, amely egyesek szerint indokolatlan kegyetlenséget és lapos karaktereket vonultat fel. Az alkotás nem kínál történelmi vagy kulturális hátteret, amely mélységet adhatna a cselekménynek; ehelyett egy lélektani, morális küzdelmet, valamint egy ismerős játékmenetet hoz vissza – szinte változatlanul.
Bár a világ felfedezése és a harcrendszer továbbra is erős, és helyenként friss elemek jelennek meg, ezek többnyire csak kozmetikai változtatások. A videó kérdéseket vet fel az innováció és ismétlés között húzódó határról, valamint arról, elégséges-e a műfajban már bevált, jól működő recept megismétlése vagy szükség volna valós megújulásra is.
A bejátszás kitér az olyan fontosabb melléktémákra is, mint a játékhangok és zenei aláfestés szerepe az egyediség megteremtésében, illetve az audioeszközök fejlesztésének új irányai, például a SteelSeries Arctis Gamebuds megjelenése.