A videóban a Gemini 3 mesterséges intelligencia modell elképesztő képességeit mutatják be valós, működő példákon keresztül. Olyan projekteken halad végig, mint például egy 3D voxeles robotgenerátor, amely képes tetszőleges modelleket előállítani, majd szimulálni azok fizikai viselkedését, sőt, újrarendezni őket különböző alakzatokba.
Szó esik a ray tracing szimulációkról, amelyek tükrökben visszaverődő, fémes fényekkel és részletes voxel-karakterekkel teszik látványossá a böngészőben futó demókat. Az alkotó megmutat egy AI-alapú buborékszimulátort is: a néző interaktív módon vizsgálhatja, hogyan alakulhatnak ki és pukkadhatnak ki technológiai buborékok, miközben egyszerű makrogazdasági elemzéseket végezhet.
Külön kiemelésre kerül az AI által vezérelt kép-vé-voxellé alakító rendszer, ahol fotók, például Muhammad Ali híres képei kerülnek átalakításra 3D voxeles objektummá. A résztvevők megismerkednek továbbá részecskegyorsító és gravitációs szimulátorokkal, amelyekben az objektumok kölcsönhatásait, pályáit és fizikai törvényeit valós időben lehet módosítani.
Bepillantást nyerhetünk egy játékos golf-swing analizáló eszközbe, amely mozgóképes bemenet alapján részletes értékelésekkel, összehasonlításokkal és tréningajánlásokkal segítheti a felhasználót, valamint különféle kézmozgás- és részecskedinamikai szimulációkba. Ezeken kívül szóba kerül egy 3D föld- és időjárás-szimulátor, amelyben többek között klímaadatokat és műholdpályákat is változtathatunk AI-alapú beavatkozás mellett.
Végül a néző megtudhatja, hogyan lehet testre szabott Monopoly-táblákat generálni, és AI-alapú ellenfelekkel játszani vagy tárgyalni. A bemutatott lehetőségek nemcsak a technológiai újdonságokat, hanem az AI potenciális alkalmazási területeit is jól szemléltetik.









