Buffalóban, New York államban található egy óriási, évi több mint 5,8 milliárd dolláros forgalmat lebonyolító élelmiszeripari vállalat, amelynek termékei szinte világszerte jelen vannak, mégis kevesen ismerik a nevét szélesebb körben. Meglepő, hogy a cég központi irányelve a teljes magánkézben maradás, amit a család a kezdetektől fogva szigorúan tart, visszautasítva minden felvásárlási ajánlatot. Ebben a családi vállalkozásban generációk dolgoznak azért, hogy döntéshozataluk szabad és gyors maradhasson.
Az iparági úttörés már az 1940-es években elkezdődött, amikor Bob Rich Senior feltalálta az első növényi alapú tejszínhabot, három évvel a híresebb Ready Whip érkezése előtt. A termék ma már több mint száz országban kapható, de a vállalat kínálata ennél jóval szélesebb: fagyasztott tengeri herkentyűk, kávéházi krémek, pizzatészták és torták is fűződnek a nevükhöz.
A cég fejlődési pályája sohasem volt meredeken egyenes: lépésről lépésre bővítettek, és most az a céljuk, hogy 2030-ra elérjék a 10 milliárd dolláros éves árbevételt. A folyamatos innováció mellett főleg éttermek és nagykereskedők számára készülnek új, munkaerő-kímélő termékekkel, illetve a bestseller termékek reformulálásával igyekeznek megfelelni a változó fogyasztói elvárásoknak, például az egészségtudatos trendeknek.
Az egykori Rich Stadium, mely úttörő volt a stadionok névhasználati jogainak eladásában, szintén szorosan kötődött a céghez és a családhoz. A családi viszonyok, az örökség kérdése, valamint a cég jelenlegi és jövőbeli vezetése mind újabb érdekes kérdéseket vetnek fel a generációváltás és a vállalati irányítás területén.








