A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 14 perc

Gamescom ONL 2025: Új játékok és meglepetések két és fél órában

A Gamescom ONL 2025-ön számos játékfrissítés mellett néhány váratlan bejelentés is színesítette a műsort, miközben a nézők olyan újdonságokat láthattak, mint a Lego Batman: Legacy vagy a Black Myth legújabb része.

Az idei Gamescom Opening Night Live két és fél órás műsorral várta a nézőket, amely a megszokott előműsort és a fő show-t is magában foglalta. Az eseményen rengeteg játékfrissítést és néhány új bejelentést lepleztek le, miközben a szerkesztő megosztotta gondolatait a különböző bemutatott címekről.

Érdekes kérdés, vajon mennyire hatékony, ha ennyi játékot zsúfolnak egy programba, hiszen így elsőre sok cím összemosódhat a néző fejében. Emellett felmerül a kérdés, hogy a játékok reklámjai és valódi bejelentések közötti határ mennyire elmosódott idén. Mindenesetre a show felvezetése során olyan címek kaptak hangsúlyt, mint a régóta várt Hollow Knight: Silksong, amelynek részletesebb bemutatója hamarosan várható.

A frissen bejelentett Call of Duty: Black Ops 7 bemutatója is helyet kapott, mely a szériától megszokottaktól eltérően sokkal inkább a fantázia irányába mozdult el. Gotham City nyitott világát ígérő Lego Batman: Legacy of the Dark Knight újdonságokkal és összetettebb játékmenettel hívja fel magára a figyelmet. Az Indiana Jones and the Order of Giants DLC mellett több másik, például a Switch 2-re érkező új kiadások is említésre kerültek, így a technikai fejlődés is téma lett.

Fel-felbukkanó érdekességek között találjuk az Unbeatable című ritmus-akció játékot, a tempója alapján eddigi leggyorsabbnak tűnő Ninja Gaiden 4-et és a horror/szupertermészetes elemeket vegyítő Project Spectrumot. A Ghost of Yote a későbbi többjátékos kiegészítővel bővül majd, míg a Resident Evil Requiem hősnője nem katonai, hanem civil karakter lesz, így a félelemfaktor teljesen új aspektust kap.

A végén a Black Myth: Zong Quay című új játék lepleződött le, amely a Black Myth sorozat bővülését jelzi, de még évek vannak a megjelenésig. Eközben a Fallout második évadának hosszas bemutatása felvetette azt a kérdést is, mennyire célszerű a rendelkezésre álló idő szétosztása a nagy címek és a többi játék között. Az összegzés végül azt pedzegeti, hogy a frissítések és bemutatók mellett hiányozhattak a valóban ütős meglepetések, valamint a ritmus sem mindig volt ideális.