Az adás több témakört jár körül, például a hálaadás családi élményeit, a társasági események kínos pillanatait, amelyekből humort is merítenek, és a mindennapi élet apró megfigyeléseit. Felmerül az is, hogy milyen kihívás elmagyarázni a podcaster lét mibenlétét a családtagoknak, illetve hogy mennyire megváltoztak a tévénézési szokások – a régi médiaszűkösségről napjaink tartalombőségére.
Megvitatják, milyen volt az idei Black Friday vásárlás, ki mire költött, illetve fel-felpörögnek a nosztalgikus beszélgetések olyan témákról, mint a régi gyorséttermi akciók, Spongebob-kiemelt Burger King menük és a retro videojáték- és reklámkultúra. Beszélnek különféle gyorsétteremláncokról is – összevetve azok termékeit és felidézve az egykor népszerű marketingkampányokat.
A fő fókuszt jelentős videojáték-ipari hírek jelentik, ilyen például a CD Projekt RED bejelentése a The Witcher trilógia (IV–V–VI) gyorsított fejlesztési terveiről, a Nintendo új stúdió-felvásárlása Szingapúrban, a Splinter Cell remake körüli fejlemények, és több új játék és franchise fejlesztési státuszának találgatása. Elemzik, mennyire reális, hogy rövid idő alatt megjelennek a következő Witcher-játékok, és milyen kompromisszumokra számíthat a játékosközönség.
A podcastban helyet kapnak közösségi levelek és hallgatói kérdések a Switch játékfelhozatalának változatosságáról, a Metroid-rajongás emlékeiről, a játékmuzsikák fontosságáról, valamint a Zelda-sorozattal kapcsolatos végigjátszási tanácsokról. Megjelenik a Hades II első benyomásainak elemzése is, kiemelve az újdonságokkal vegyes játékmechanikai bonyolultságot.
Végezetül a szórakoztató, laza hangvételű beszélgetés saját élményekkel, véleményekkel és életvezetési tanácsokkal zárul, miközben néha szürreális popkulturális utalásokkal is színesedik a műsor.










