A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 35 perc

Gamer hírek: új Street Fighter film, Mortal Kombat 1 búcsú és Warhammer bejelentések

A hét aktuális gamer és geek hírei: új Street Fighter filmtervek, Warhammer bejelentések, a Mortal Kombat 1 támogatásának befejezése és a Last of Us jövője is terítéken.

Az adás átfogó képet ad a héten történt legfontosabb geek és gamer hírekről. Az érdekes témák között szerepel, hogy a The Last of Us sorozat várhatóan négy évad alatt dolgozza fel a történetet, felvetve a kérdést, van-e elég tartalom ahhoz, hogy a nézőket éveken át érdekelje a narratíva. A műsorban arról is szó esik, hogy Jason Momoa nevét szóba hozták a Legendary Pictures új Street Fighter mozifilmjével összefüggésben, és hogyan változhat ezáltal a hangulat, illetve a rajongók elvárásai.

A mobil- és videojátékipar fejleményei szintén kiemelt szerepet kapnak. Megvitatják a Call of Duty: Warzone eltávolítását a mobil áruházakból, a Fortnite visszatérését az iOS-re az Apple-szabályozások lazítását követően, valamint a mobiljátékok pénzügyi elvárásainak extrémitását. Arra is rávilágítanak, hogy a nagy fejlesztők mennyire gyorsan elvetnek projekteket, ha azok nem termelnek elegendő profitot.

A beszélgetés során felmerül a Mortal Kombat 1 támogatásának befejezése, és ennek a játékosközösségre gyakorolt hatása. Mindezt a verekedős játékok aktuális helyzetével vetik össze, különös tekintettel a Street Fighter és Tekken sorozatokra, kiemelve a fejlesztők eltérő irányait és a rajongói visszhangokat.

Nagy hangsúlyt kap a Warhammer Skulls esemény is, amely új bejelentéseket tartalmaz a Warhammer 40,000 univerzumhoz kapcsolódó játékokról, többek között a frissen bejelentett Dark Heresy-ről, Rogue Trader bővítésekről, valamint retro és stratégiai címekről. Elhangzik kritika a franchise-licencek laza kezeléséről és a mobiljátékok túltengéséről is.

Az adás lezárásaként szó esik a HellDivers 2 játék körüli fellendülésről, valamint a Wheel of Time kaszálásáról és a Rings of Power mostani helyzetéről. Ezek a témák szélesebb kontextust adnak a média- és játékipar trendjeiről, bemutatva a siker és a kudarc vékony határvonalait.