Egy új fejlesztés, az úgynevezett Game Share funkció jelenik meg a Nintendo Switch 2-n, amely lehetővé teszi, hogy egyetlen játékpéldányt több konzolon is használhassunk – ám a névválasztás megtévesztő lehet. Az elnevezés és a rendszer működése számos kérdést vet fel, különösen, hogy a Nintendo egyszerre többféle, egymással összefüggő játékmegosztási lehetőséget is kínál vagy fejleszt.
Felmerül az, hogyan működik a Game Share technikailag: míg korábban a DS-en letölthető, leegyszerűsített verziók jelentek meg a barátok gépein, a Switch 2-n inkább egyfajta élő játékképet sugároz a „gazdakonzol” a többihez – hasonlóan a Wii U Gamepad rendszeréhez, de újabb technológiával. Ennek technikai részletei, például a sávszélesség és a képfrissítés, még nem teljesen ismertek, de bizonyos kompromisszumok, például alacsonyabb képfrissítés vagy grafikai megjelenítés, várhatóak.
Felmerül a kérdés is, hogy mely játékok támogatják ezt az újdonságot. Jelenleg hivatalosan több Nintendo-cím – például a Super Mario 3D World, a Super Mario Odyssey, a Mario Party Jamboree vagy a Big Brain Academy – kompatibilis, de néhány harmadik féltől származó játék is, mint a Split Fiction és a Fast Fusion. Továbbá érdekes kérdés, hogyan kezelhetők majd a különböző konzolgenerációk közti megosztások (pl. Switch 2 a Switch 1-nek sugároz).
A beszélgetés során szóba kerül, milyen lehetőségeket nyit meg a Game Share, akár a „próbáld ki, mielőtt megveszed” élményt, akár helyi multijáték esetén, de azt is vizsgálják, a fejlesztők, különösen harmadik felek, mennyire fogják támogatni ezt a funkciót. Felvetődik, mennyire lesz életképes online használat esetén, illetve befolyásolhatja-e a késleltetés vagy a játékmenet minősége a felhasználói élményt.