Képzeld el, hogy mesterséges intelligenciával tervezel régi és új kézikonzolokat, amelyek között furcsa és egészen ötletes eredmények is születnek. Ebben az alkotói folyamatban az Adobe Firefly webes AI-generátorát vetik be, amely sokoldalú eszközként jelenik meg: képes önállóan formákat tervezni, háttereket eltávolítani, vagy akár egészen meglepő dizájnelemeket hozzáadni egy-egy eszközhöz.
A generált képek sokféle hangulatot és témát ölelnek fel, kezdve a robotkaros Game Boytól a retro pixel artos Switchen át egészen a szürreális, zöld színű szájas kézikonzolig. Felmerül közben a kérdés: vajon tudja-e az AI, mi az, hogy ergonómia, vagy mit alkot, ha egy játékkonzolhoz emberi testrészeket vagy teljesen váratlan figurákat rendelünk hozzá?
A szerző számos kreatív kihívással él: harmadik kijelzőt illeszt egy Nintendo DS-re, zongorabillentyűkkel ruházza fel a Game Boyt, vagy éppen ikonokat nyomtat rá, mint például kis halakat, macskákat, sőt, még szemeket vagy brit zászlót is. Mindeközben kitér a látvány szerkesztésére és a fizikai megvalósítás technikai lehetőségeire, miközben bemutatja, hogyan dolgozhatunk tovább a generált mintákkal Adobe szoftverekben.
Felmerülnek etikai és jogi kérdések is az AI által használt forrásanyagokról, a szerző hangsúlyozza az Adobe Firefly etikus képforrásait. A videó végén egy egyedi Game Boy burkolat születik meg, amely már a valóságban is kézbe vehető – felvezetve a témát, hogy hol húzódik a határ a digitális kreativitás és a tényleges tárgyalkotás között.