Húsvét közeledtével egy szórakoztató és ironikus hangvételű bemutató keretében ismerhetjük meg az üzletláncok kínálatának legfurcsább és legszokatlanabb ünnepi termékeit.
Különféle dekorációk és édességek kerülnek elő, mint például húsvéti témájú karácsonyi fények, egy szándékosan megrepesztett üvegtömbként funkcionáló tojás, valamint ismeretlen márkajelzésű figurák, amelyek néha ismerős, máskor meghökkentő formát öltenek.
Az elhangzó kérdések egyaránt céloznak az olcsó ünnepi termékek esztétikai vagy minőségi problémáira, miközben sorra kerülnek a Flying Tiger, Pepco és Poundland polcairól származó kuriózumok is – többek között gumikacsa, különös bögrék, stresszlabdák és nagy, szivárványos sapkás gnómok.
Felmerül a gondolat, hogyan változnak évről évre az ünnepi díszek, és miért jelennek meg egyes hagyományosnak tartott húsvéti szimbólumok szokatlan vagy akár groteszk formában is? Ugyanakkor felvetődik a kérdés: vajon ezek mennyiben tükrözik vissza a mai ünnepi fogyasztói kultúrát?