A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 15 perc

FSR4 és DLSS4: az új felskálázási technológiák párbaja a játékokban

Az AMD FSR4 és az Nvidia DLSS4 legújabb verziói közötti különbségeket és hasonlóságokat vizsgálja meg a videó, kiemelve mind a teljesítményt, mind a képi minőséget.

Az utóbbi időben jelentős fejlődést tapasztalhatunk a grafikus kártyákhoz fejlesztett, mesterséges intelligenciával támogatott felskálázók terén. Ebben a videóban a legújabb FSR4 változatot, amely kizárólag az AMD új RDNA4 architektúrájú kártyáira érhető el, hasonlítják össze az Nvidia DLSS4 rendszerével.

Részletesen bemutatjuk, hogy a két technológia hogyan teljesít különböző játékokban, különös tekintettel az FPS növekedésre és a képi minőségre. Olyan címeket vizsgálunk, mint az Oblivion Remastered, a Warhammer 40k Space Marine 2, a Ghost of Tsushima és a Horizon Zero Dawn Remastered, amelyeken keresztül feltárulnak az apró, de jelentős eltérések.

Felhívják a figyelmet arra, hogy a DLSS4 és az FSR4 mind teljesítmény, mind látvány terén meglepően közel állnak egymáshoz. Ugyanakkor bemutatjuk a különbségeket is, például azt, hogy a DLSS4 képes kihozni extra részleteket bizonyos jelenetekből, míg az FSR4 inkább a natív felbontáshoz igazodik. Szóba kerülnek a technológiákhoz kapcsolódó kompromisszumok és preferenciák is.

A videó részletezi, hogy a különböző felskálázók mennyire elérhetők a jelenlegi és új játékokban, milyen kihívásokat jelent az FSR4 korlátozott támogatottsága, illetve azt is vizsgálja, hogyan alakíthatja mindez a jövőben a felhasználók döntését új grafikus kártya vásárlásakor.