Az AEO nevű francia vállalat egy egyedülálló járművet fejlesztett ki, amely ötvözi a motorkerékpár mozgékonyságát a személygépkocsik biztonságával és rakterével. Ez a mikroautó négy keréken gurul, de képes a motorokhoz hasonlóan bedőlni a kanyarokban, akár 35°-ig. Az utastérben autós biztonsági övek kaptak helyet, a második ülés pedig összecsukható, így nagyobb csomagtartó jön létre.
Érdekes innováció, hogy a jármű mindkét oldalán felfelé nyíló ajtók vannak, elöl és hátul pedig energiaelnyelő ütköződobozok gondoskodnak a védelemről. Kialakításának köszönhetően szélessége mindössze 79 cm, tehát sokkal könnyebb parkolni vele, mint egy hagyományos autóval.
A járművet kormányrúddal vezetik, ami motorozás élményét idézi. Sebessége 114 km/h-ban tetőzik, ami jóval alacsonyabb, mint a csúcskategóriás motoroké, de hasonló a középkategóriás elektromos motorkerékpárokhoz és néhány városi elektromos autó alapmodelljéhez. Az akkumulátor fix és cserélhető kialakítású verziókat kínál, eltérő hatótávval.
A karbantarthatóság érdekében a mikroautó modulokból épül fel, amelyek egyszerűen javíthatók hivatalos szervizekben. Látványos animációk is bemutatják, hogyan képes a forgalomban úgy cikázni, mint egy motorkerékpár, miközben mindkét világ előnyeit igyekszik összegyúrni.
Felmerül a kérdés: vajon mennyire lesz népszerű ez a furcsa hibrid jármű, sikerülhet-e tényleges alternatívát nyújtani a városi közlekedésben a motorkerékpárok és kisautók között?