Az aktuális epizódban izgalmas hírek érkeznek az FPGA-alapú retro gaming világából. Többek között szó esik a Premier Soccer játékról, amelyet lelkes fejlesztők igyekeznek minél pontosabban átültetni a Mister FPGA platformra – közben érdekes technikai kihívások, megoldásra váró grafikai és hangproblémák kerülnek felszínre.
A korábbi hibák javítása is kiemelt téma: például a Street Fighter 2 Turbo futási sebességének pontosságával kapcsolatos közösségi visszajelzések után a fejlesztők megoldották a gyorsasági problémát a CPS1/2 játékokban. Emellett a Bubble Bobble rajongókat is jó hír várja: hosszú idő után sikerült kiküszöbölni egy apró eltérésből adódó sebességkülönbséget.
Frissítés érkezett továbbá olyan klasszikus játékokhoz, mint a Snow Bros, amely mostantól elérhető FPGA eszközökön, illetve szó esik a Sega Channel emulációjáról, amely a Mister és az Analogue Pocket gépeken is életre kel, nosztalgiát ébresztve a régi előfizetéses játékterjesztő szolgáltatás iránt.
A hardveres újdonságok között szerepel a SuperStation One is, ahol a fejlesztő részletesen bemutatja a csomagolást, a kiegészítőket és a különféle sablonlehetőségeket. Ezen kívül szó esik a Mr. FPGA előre összeszerelt csomagjáról, valamint a Nintendo Versus rendszer új teszt buildjéről és különleges többmonitoros kimenetéről.
Az adás vége felé új indie játékok, rajongói fejlesztések és klasszikusok újragondolása kerül fókuszba: például a Bash Moto nevű, Road Rash által inspirált motoros játék, vagy a Ninja Gaiden Shadow színes változata. Ugyanígy említést kap a Final Fight MD Mega Drive portja, illetve az Amiga verzió fejlesztése, továbbá szóba kerülnek új textúracsomagok, GameCube remekompilációs projektek és a Pit Fighter 2 elveszett prototípusának felbukkanása is. A nézők betekintést nyerhetnek a fejlesztési folyamatokba, a közösségi visszacsatolás fontosságába és azokba a kihívásokba, amelyekkel a retró játékok modern környezetbe való átültetése során találkoznak a fejlesztők.










