Kezdők számára szóló részletes bemutató segít eligazodni a Figma prototípus készítésének alapjaiban. A Figma egy népszerű, interaktív tervezőeszköz, amellyel prototípusokat lehet készíteni és egyszerűen megosztani másokkal.
A magyarázat során bemutatásra kerül, hogyan lehet gördülő oldalt és áttűnéseket létrehozni a különböző képernyők között, valamint miként működnek a modális ablakok. Különféle megoldások kerülnek bemutatásra arra, hogy miként lehet csoportosítani elemeket vagy interakciókat hozzáadni egy tervezéshez.
Külön figyelmet kapnak azok a funkciók, amelyekkel mobileszközön lehet tesztelni a terveket, illetve hogyan lehet élőben követni egy másik felhasználó interakcióit a prototípuson belül.
Gyakorlati tanácsokat is hallhatunk a prototípusok megosztásához kapcsolódó hibák elkerülésére, például hogy miként lehet helyesen beállítani a kezdőoldalt.
Végül az is felmerül, hogy mely alapvető tervezési hibákat követik el leggyakrabban a kezdők, és miért érdemes a legegyszerűbb, elsődleges felhasználói útvonalakra koncentrálni a kezdeti prototípusok során.