Ebben a beszélgetésben két fiatal vállalkozó osztja meg tapasztalatait arról, hogyan lehet tartós, összetartó közösségeket és sikeres vállalatokat építeni a digitális korszakban. Az esemény főszereplői, akiket a közönség is kérdezhet, különböző megközelítéseket mutatnak be a közösségépítésre, mind az oktatás, mind a közösségi média világában.
Az egyik résztvevő története az online főiskolai oktatás forradalmasításáról szól, ahol saját kollégiumot vásárolva törekednek arra, hogy minél elérhetőbbé, relevánsabbá és magasabb színvonalúvá tegyék a felsőoktatást, különösen az AI és technológiai fejlődés fényében. Felmerülnek olyan kérdések, hogy a járvány hogyan gyorsította fel az online oktatáshoz való alkalmazkodást, milyen nehézségek és újdonságok adódnak egy ilyen intézmény vezetésében, valamint hogyan lehet a legjobban támogatni a diákok sikerességét.
A másik történet a Z generáció közösségi igényeire reflektál, hiszen a hagyományos szociális platformok, mint az Instagram vagy a Facebook, már nem tudják teljesen lefedni a fiatalok valós és hétköznapi igényeit. Egy amerikai egyetemista közösségi alkalmazás alapítója arról beszél, milyen hiányosságokat látott a korábbi platformokon, és hogyan teremthet újfajta, őszinte kapcsolódási pontokat a diákok számára saját alkalmazásán keresztül. Szó esik a felhasználók igényeiből születő fejlesztésekről és az alkalmazás váratlan felhasználási módjairól is.
A panel során olyan izgalmas témák kerülnek előtérbe, mint: Milyen szerepe van a technológiai fejlődésnek és az AI-nak az új oktatási és közösségi modellek kialakulásában? Melyek azok a kulturális, gazdasági vagy társadalmi tényezők, amelyek befolyásolják a fiatalok közösségi részvételét és motivációját? Hogyan lehet üzletileg fenntarthatóvá tenni ezeket a platformokat, miközben a közösségi értékteremtés is megmarad?










