Különleges világba kalauzol a bemutatott játék, ahol az elmúlt 200 év technológiai lemaradása feudalista társadalmi rendszert eredményezett. Ebben a sajátos „feudal punk” környezetben globális konfliktus készül a háttérben, miközben egy elszigetelt lakóház közösségét egy hármas gyilkosság rázza meg.
A történet középpontjában az épület gondnoka áll, akinek a feladata kideríteni a történtek hátterét. Ehhez különféle képességekre és politikai nézőpontokra lesz szüksége, melyeket a játékos a karakterfejlesztés során választ ki, ez pedig kihat a párbeszédekre és képességpróbákra is.
A harcrendszer ötvözi a körökre osztott akciókat a tárgyalással, mely során lehetőség van ellenfeleket szóban meggyőzni vagy fizikai úton ártalmatlanítani. A mechanikát tovább színesítik minijátékok és egy találékony tárgyhasználati rendszer, amely rejtett párbeszédopciókat is elérhetővé tesz.
Arra is rávilágít a videó, hogyan épül be a történetmesélésbe a „kórus” néven ismert belső hangok rendszere, amit egy narrátor, a rendező személyesít meg, ezáltal színházi elemekkel is gazdagodik a játékélmény. Kérdésként vetődik fel, mennyire határozzák meg döntéseink az eseményeket, és hogy milyen mélyen változhat a karakter története a választott útvonalak mentén.









