Ebben az epizódban egy összetört Ferrari 458 újraélesztésén dolgozik egy csapat, amely izgalmas kihívásokat vállal: céljuk, hogy hét nap alatt újjáépítsék az ikonikus sportautót. A folyamat során szembesülnek a Ferrari-alkatrészek nehéz beszerezhetőségével, az illesztési problémákkal és a különböző utángyártott alkatrészek közötti minőségi eltérésekkel. Kreatív megoldások, például házi javítások és műhelytrükkök kerülnek előtérbe, amikor a gyári elemeket nem sikerül időben beszerezni.
A javítás során részletesen bemutatják, hogyan kell illeszteni a karosszériaelemeket, helyreállítani az alumínium elemeket, sőt még saját hegesztési és festési technikákat is alkalmaznak. Kiélezett időnyomás alatt folyik a munka, hiszen a járműnek konkrét határidőre kell elkészülnie egy pályanapra.
Külön érdekességet ad a történetnek a radiátor javítása – improvizált műanyaghegesztéssel, majd epoxigyantás foltozással -, valamint az, hogy mennyire bonyolult egy modern olasz sportkocsi elektronikai rendszerével kommunikálni, ha több vezérlőegység is hibakódokat tárol egy korábbi baleset miatt.
A rész fokozza az izgalmakat azzal, hogy végül a kész autó legendás helyszínen, a Top Gear tesztpályán mutatkozik be, Ben Collins, az egykori „Stig” kezébe adva a kormányt. Felmerülnek fontos kérdések: vajon az utólag javított és részben házilag barkácsolt autó állja-e a sarat egy profi pályán? Milyen kompromisszumokat kell kötni egy jelentős presztízzsel bíró autó gyors javításánál?
A videó a szerelési folyamat, az alkatrészbeszerzés, a javítási stratégiák és az autó tesztelését ötvözi, miközben folyamatosan feszültségben tart, vajon sikerül-e minden funkciót helyreállítani, és a Ferrari újra méltó lesz-e a pályára.