A videóban egy divatkedvelő fiatal kreatív véleményt formál a férfi ruhamárkák széles skálájáról, egészen a gyorsdivattól a luxusbrandekig. A márkák személyes tapasztalatok, minőség, dizájn és emlékezetes élmények alapján kerülnek rangsorolásra, miközben többször felvetődnek a hitelesség, az innováció és a fenntarthatóság kérdései is.
Izgalmas kérdések kerülnek elő: Miért lesz egy márka ikonikus, míg mások feledésbe merülnek? Milyen tényezők miatt választjuk egyes márkák darabjait a ruhatárunkba, míg másokat elkerülünk? Szó esik arról is, hogyan hatnak ránk fiatalkori élmények, trendek, vagy épp az adott márka minősége.
A videó fókuszában kizárólag a férfi ruházat áll, a cipő- és ékszermárkákat, valamint a kizárólag női vonalra fókuszáló márkákat nem rangsorolja. Több ismert és kevésbé ismert márkanév kerül szóba, amelyek különbözőképpen határozzák meg a modern streetwear, prémium és klasszikus divat irányait. A sokszínűség ellenére a beszélgetés végig személyes élményszerű marad, reflektálva a divat egyéni és szubjektív vonatkozásaira.
Felmerülnek kérdések: hogyan jelenik meg a minimalizmus vagy az extravagancia egy-egy márka kínálatában, és mely márkák képesek maradandót alkotni az éppen aktuális trendeken túl is? Ezek a dilemmák végigkísérik a márkák bemutatását, majd egyfajta szubjektív toplista formájában sorakoznak fel a divatvilág meghatározó szereplői.