Nick egy sor izgalmas, megfizethető IKEA-terméket mutat be, amelyek mind 50 dollár alatt kaphatók. A bemutatott termékeket több kategóriába sorolja: világítás, dekoráció, rendszerezés és konyhai kiegészítők – így mindenki találhat kedvére való újdonságokat.
Érdekes témaként felmerül, hogy az IKEA milyen ritkán alkalmaz valódi márványt, illetve hogyan szakítanak a megszokott alapanyagokkal bizonyos különleges darabok esetében. Felvetődik, hogy mennyire tud designer hatású termékeket kínálni egy áruházlánc, és hol érhető tetten a „dizájnduplázás” vagy az inspiráció.
Az árkülönbségek, illetve a kanadai és amerikai piac közötti eltérések is szóba kerülnek. A termékek között találunk letisztult formájú lámpákat, trendi színű tárolókat, fiatalos dizájnt és letisztult, tömeggyártott, de mégis személyes hangulatú poharakat, kosarakat, szappanadagolókat – sőt, az aktuális színekről és formákról, például a ’70-es éveket idéző barna árnyalatokról, vagy a csíkos trendekről is esik szó.
A videóban többek között azt is körbejárja, mennyire praktikusak ezek a kiegészítők a mindennapi életben, illetve a különféle rendszerező és dekorációs megoldások milyen ötleteket adhatnak a lakás otthonosabbá tételéhez. A műsorvezető saját tapasztalatokat és személyes történeteket is megoszt, ezzel még közelebb hozva a bemutatott tárgyakat a nézőkhöz.










