A Rebel Wolves új játéka, a The Blood of Dawnwalker köré épül ez az átfogó bemutató, amely a játékmenet korai prezentációjára fókuszál. Izgalmas betekintést nyerhetünk abba, hogyan működik a váltás a főhős nappali, emberi énje és éjszakai, vámpíri képességei között, különös hangsúlyt fektetve a harcrendszerre és az időmechanikára.
Az elhangzottak alapján a kaland helyszíne egy elzárt, hegyvidéki közösség, ahol a vámpírok szektaszerű uralma alatt élnek az emberek. Fontos, hogy a játékmenet során a játékos hogyan használja fel az időt, hiszen minden cselekvés és küldetés előre mozdítja a történetet egy harmincnapos időkeretben.
Külön érdekességként merül fel, hogy a világ és a lakók reakciói nagymértékben függnek a játékos döntéseitől. A csendesebb haladás vagy a nyílt ellenállás eltérő következményekhez vezethet, például szigorúbb biztonsági intézkedésekhez vagy nehezebb közlekedéshez. A fejlesztők többféle harci és képességfát is bemutatnak, valamint érintik a táplálkozás és a mágikus erők használatának árnyoldalát is.
A játék külön hangsúlyt helyez az alternatív megoldásokra: számos küldetésben lehetséges erőszakmentes vagy kerülő utakat választani, sőt akár főbb ellenfelekkel is korán szembeszállni. Felvetődik a kérdés, vajon mennyire lesz valóban változatos és egyedi az élmény minden játékos számára, és hogy mennyire lesz sorsfordító a döntéseink hatása a világra és a narratívára.