A bemutató során a Sega System 18 platform egyik legújabb light gun játékát, a Laser Ghostot tekinthetjük meg, amely a klasszikus árkádélményt idézi fel modern formában.
A kezdeti tapasztalatok között felmerül a játék lövedékhatásainak hiánya, vagyis az ellenfelek nem reagálnak látványosan a lövésekre, amit más, hasonló műfajú játékokhoz, például a House of the Deadhez vagy a Virtua Cophoz viszonyítva emel ki az elemző. Ez érdekes kérdéseket vet fel a játékélmény fizikai és vizuális visszacsatolásának fontosságáról.
Szó esik a MiSTer FPGA, az Analogue Pocket, valamint a Sinden light gun használatáról, amelyek mind segítenek az eredeti árkád hangulat visszaadásában. Kiemelésre kerül a Sega System 18 többi címének elérhetősége, valamint hogy a fejlesztőcsapat Patreon oldalon keresztül korai hozzáférést kínál a rajongóknak, így újabb rétegét érinti a retro játékfejlesztés közösségi finanszírozásának.
A játékmenet során különféle stratégiák és vezérlési módok kerülnek terítékre – például a kontroller, egér és light gun közötti különbségek –, valamint megvitatásra kerül, hogyan érdemes játszani azoknak, akik igazán kihívást keresnek.
További témák között szerepelnek a játék főellenségei, az interaktív környezet, illetve az, hogy milyen érzés egy régi árkád klasszikust újra felfedezni modern eszközökön.