A Grand Theft Auto 3 különös, elfeledett atmoszféráját járja körül ez a videó, miközben a legfrissebb játékok fényűző részletességével állítja szembe a 2001-es klasszikus egyszerű, szürreális helyszíneit. A narrátor személyes élményein keresztül játékbeli helyszíneket fedez fel, mint például elhagyatott tengerpartokat, egy félreeső lakást vagy éppen egy sivár kutyaeledel-gyárat. Ezek a terek többnyire üresek, ám éppen ezért szabadon hagyják a játékos fantáziáját, és ugyanaz a hely mindenkinél más élményt vált ki.
Érdekes párhuzamokat von az újabb Grand Theft Auto játékok és a GTA 3 között: mennyiben más a részletgazdag, minden apróságra figyelő világ, és milyen hatással van ránk a kevesebb információ, ahol saját képzeletünk tölti ki a réseket. Kiemeli, hogy a helyszínek jelentős része csak díszletként funkcionál, ám ezek sokszor különleges hangulatot árasztanak, amelyeket más GTA epizódokban nehéz megtalálni.
A bemutatott városrészek között találunk elfeledett lakóövezeteket, titokzatos utcarészleteket, egyetemek csupasz kampuszát, üres stadionokat és elhagyott reptereket is. A videó olyan kérdéseket vet fel, mint hogyan hat ránk a nyers videojáték-környezet, miben rejlik a GTA 3 varázsa, vagy akár az, mitől emlékezetes egy-egy digitális tér. Mindemellett a játék dizájnelveiről és a játékosok szabad felfedezési lehetőségeiről is szó esik.
A tartalom közben kitér egy Rocket Money nevű alkalmazás reklámjára is, rövid ismertetőt adva a pénzügyi app funkcióiról, és ennek kapcsán humoros megjegyzéseket fűz hozzá, miközben visszakanyarodik a videojáték világához. Ez a váltás iróniával és önreflexióval színesíti az összképet.