A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 17 perc

Fedezd fel a Google Discover lehetőségeit: Elfelejtett SEO stratégiák tartalomkészítőknek

A podcast epizódban bemutatják, hogyan változik a Google Discover és milyen SEO stratégiákkal tudják a tartalomkészítők kihasználni a platform által kínált lehetőségeket.

Az epizód középpontjában a Google Discover áll, amelyet több milliárd felhasználó használ világszerte. Ugyanakkor a legtöbb tartalomkészítő még nem aknázza ki a benne rejlő lehetőségeket. A beszélgetés során szó esik arról, hogyan változik a Discover, és milyen új funkciókat – például a követés gomb vagy a Discover-specifikus profilok – vezettek be a közelmúltban.

Az adás során azt is vizsgálják, hogy mely tartalomtípusok működnek legeredményesebben a Discover felületén. Felvetik, hogy a felhasználók érdeklődésére épülő, aktuális eseményekre vagy első kézből szerzett tapasztalatokra épülő blogok és cikkek a legsikeresebbek. Szóba kerül az is, milyen technikai és szerkesztési elvárásokat támaszt a platform, például minimum képméret és RSS feed szükségessége.

A szakértők megvitatják, hogyan integrálja a Google egyre inkább a közösségi platformokról származó tartalmakat – például YouTube, Instagram, Reddit – a Discover hírfolyamba, így új lehetőségeket nyitnak meg a weboldal-tulajdonosok számára. Megjelenik az az elképzelés is, hogy a jövőben a márkákról és oldalaikról szóló minden tartalom egyetlen központi profil köré szerveződhet majd.

Felmerül a kérdés, hogyan lehet optimalizálni a tartalmakat, hogy azok minél gyakrabban jelenjenek meg a Discover felhasználók feedjeiben. Arra is kitérnek, hogy a Discover forgalmának nyomon követése és pénzzé tétele elsősorban hirdetéseken keresztül a legegyszerűbb, míg a direkt termékértékesítéshez kapcsolódó forgalom követése összetettebb feladat.