Az ismertető lépésről lépésre mutatja be, hogyan lehet Facebook-hirdetési kampányokat létrehozni és testreszabni a Facebook Ads Manager segítségével. Részletesen bemutatja, hogy miért érdemes kerülni a Facebook-posztok kiemelését a platform által kínált célzási lehetőségek szűkössége miatt, és hangsúlyozza a hirdetéskezelő rugalmasságát.
Többféle kampánycélt mutat be, például márkaismertség növelése, forgalomterelés, elköteleződés vagy alkalmazástelepítés. Az elérhető célzási opciók révén meghatározható a kívánt közönség életkora, földrajzi helyzete, érdeklődési köre és viselkedése is.
Felsorolja a költségkeret kezelésének módszereit, például napi vagy teljes kampányköltséggel, továbbá szól a kreatív elemek (képek, szövegek, videók) feltöltési lehetőségeiről. Kiemeli, hogy a Facebook-pixel használata hogyan segít a remarketingben, és vázolja a különféle megjelenési helyeket, amelyeken keresztül a hirdetés eljuttatható a közönséghez.
Végül felveti a további optimalizálási lehetőségeket, például az egyedi és hasonmás közönségek kialakításának témáját, amelyeket egy következő, részletesebb anyagban tárgyal.