A bemutatás során megismerhetjük, hogyan lehet mesterséges intelligencia és a ChatGPT legújabb frissítésének segítségével szinte azonnal hatékony Facebook hirdetéseket készíteni, valamint digitális termékeket és értékesítési tölcséreket létrehozni. A szerző lépésről lépésre megosztja azt a kreatív folyamatot, amely során videótranszkripciókból automatikusan készülnek hasznos e-könyvek és vizuális mockupok különböző AI-eszközökkel.
Az elkészült digitális termékek gyors értékesítéséhez automatizált értékesítési oldalak és hirdetések kerülnek alkalmazásra, amelyek során folyamatos a tesztelés és variációk készítése. A videó rávilágít arra, mennyire megnöveli a hatékonyságot, ha a hirdetéskészítés, a kreatív anyagok és az értékesítési tölcsérek elemei is gép által generáltak, és milyen gyorsan lehet így akár a kezdeti hirdetési költségeket visszanyerni.
Terítékre kerül, hogy az AI segítségével egyszerűen lehet több tucat különböző hirdetési változatot előállítani, így jelentősen megnő a tesztelés és optimalizálás sebessége. A tartalom azt is vizsgálja, milyen kreatív irányokat érdemes kipróbálni – emberi portrék, mémek, életképek vagy akár abszurd, figyelemfelkeltő mockupok –, valamint hogy gyakorlati tapasztalatok alapján mennyire gyorsan térülhetnek meg az ilyen digitalizált folyamatok.
Megjelenik az a dilemma is, hogy mennyiben helyettesíthetik az AI-eszközök a kézi munkát, például amikor a Canva vagy klasszikus módszerek helyett már szinte minden lépést automatizálni lehet, illetve hogy milyen extra lehetőséget jelent, ha a hirdetési platformok, például a Facebook algoritmusai is egyre jobban alkalmazkodnak az AI által előállított tartalomhoz. Felmerül a kérdés, meddig élvezhetnek előnyt azok, akik most még úttörőként használják az ilyen módszereket.