A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 44 perc

Emlékezetes márkaépítés: Karri Saarinen tippjei startupoknak

Karri Saarinen, a Linear vezérigazgatója betekintést nyújt abba, hogyan alakíthatunk ki valóban emlékezetes és hatásos márkát konkrét példákon és startup-weboldalak elemzésein keresztül.

Hogyan alkothatunk olyan márkát, amely valóban emlékezetes és kiemelkedik a sűrű startup mezőnyben? Ebben az epizódban Karri Saarinen, a Linear társalapítója és vezérigazgatója osztja meg gondolatait arról, milyen szempontokra érdemes figyelni egy új vállalkozás honlapjának és márkájának kialakításakor.

Szó esik arról, hogy célszerű a kommunikációban hitelességre és őszinteségre törekedni, és nem feltétlenül kell már a kezdetektől egy nagy, letisztult cég látszatát kelteni – ez akár félre is vezetheti a felhasználókat. A Linear fejlődéstörténetén keresztül betekintést nyerhetünk abba, hogyan alakult át egy egyszerű, gyorsan összelapított oldalból egy komplexebb, de továbbra is fókuszált márkaoldal. Többek között megtudhatjuk, miért fontos tisztában lenni azzal, kinek szól a termék, milyen nyelvezetet és vizuális elemeket használjunk, és hogyan tartsuk fenn a kíváncsiságot, miközben nem árulunk el mindent azonnal.

A videó során különböző startup weboldalakat is kielemeznek – szóba kerül, hogyan rezonálhat egy márka az elsődleges célközönségre, mennyire legyen specifikus a fő üzenet, illetve hogy érdemes-e minden információt egyszerre megjeleníteni. A beszélgetés rávilágít a túl általános, illetve túlzsúfolt oldalak problematikájára, és számos példán keresztül vizsgálja, mitől lesz egy honlap megjegyezhető és hatásos. Végül izgalmas kérdéseket vet fel a márkaépítés és webdesign folyamatosan változó világáról: hogyan lehet egyszerre barátságos, hiteles és piacképes képet kialakítani?