Egy különleges játékmódról, az Emerald Rush-ról mesél a szerző, amely a Donkey Kong Bonanza játékhoz érkezett. A bevezetőben játékos, már-már költői stílusban szólal meg, humorosan utalva a játék időkorlátos kihívásaira és a maximalizmus örömeire.
Felmerül az a téma is, hogy miként bírálják a játékosok és a kritikusok ezt a DLC-t, külön kitérve arra, hogy sokan vitatják az ár-érték arányát, de azt is, hogy mit várnak el egy letölthető tartalomtól. Közben érdekes kérdéseket feszeget, például: vajon tényleg szükség van újabb pályákra, vagy inkább új játékelemeket hiányolunk egy-egy sorozat folytatásában?
Izgalmas párhuzamokat von más játékokhoz, mint például a Pikmin 4 Olmar módjához vagy a Sonic Team pontversenyes hagyományaihoz. Külön kiemeli a rangsorolási és pontszámrendszereket, amelyek extrém újrajátszhatósággal és kihívással tölthetik meg a játékélményt.
A videóban számos nosztalgikus és humoros utalás található, miközben a beszélő saját megszállottságáról vall, hogy minden pályán a lehető legjobb rangot érje el. Az is előkerül, hogy vajon mitől lesz egy DLC valóban emlékezetes, és hogyan tudja egy új játékmód új fényben feltüntetni az ismerős alapjátékot.